Sabtu, 4 Jun 2011


TIPU...kenape orang suke tipu??untuk kepentingan or wat??kenape tak terus terang je..awak dengan cara awak menipu itu lebih menyakitkan hati orang laen..awak cuba awak memahami saya..saya hanya perempuan yang tak kuat nak hadapi semua tuh awak kena paham saya..it begins with happy but ending with sad..saya taknak benda nie akan jadi complicated lagie..saya nak awak berubah jadi yang terbaek untuk hidup awak sendiri..saya terima awak untuk awak jadi yang terbaek untuk diri awak..saya percaya awak akan berubah..saya sedih sebab awak tipu saya..walaupun awak taw yang saya tahu yang awak macam tuh..berubah la awak macam saya berubah untuk dapatkan awak..saya sayang awak sangad2..saya pikir banyak kali apa yang perlu saya buad..saya paham situasi awak..saya hormat awak sebagai seorang lelaki..awak pikirlhaa betul2, saya buad semua nie semua untuk awak..bukan untuk saye..atau orang laen..
saya nak yang terbaek untuk awak..n hidup awak..berubah lhaa awak demi diri sendiri...saya tak ley nak ubah awak,saya hanya mampu cakap,dan beri nasihat je..awak je yang boleh ubah diri awak sendiri..saya terima awak seadanya ingad lhaa ape yang saya cakap nie..ikhlas dari hati saya untuk awak...

2 ulasan: